Egy 100 éves film találkozása az elektronikus zenével
Miért érdekes számodra a feladat, amit az Aranyember című 1918-as némafilmmel való munka jelent?
Egy filmhez zenét csinálni mindig érdekes, ezt az eseményt talán az teszi még érdekesebbé, hogy hogyan találkozik egy 100 évvel ezelőtti vizuális alkotás egy mai elektronikus hangszövettel.
Milyen zenei élményre készülhetnek azok a nézők, akik jövő szerdán eljönnek szabadtéri vetítéssünkre?
Mindenképp egy kísérletező kedvű elektronikus zenére készüljenek. Genser Andrással alkotott új duónkkal, a Changing Grey-jel követjük majd a film dramaturgiáját, ami azért izgalmas, mert számos kaput nyitva hagyva, improvizatív elemekből építjük majd fel a rögtönzött soundtrackket.
Miért találtad érdekesnek a Budapesti Klasszikus Film Maraton felkérését?
A legendás Metropolis című Fritz Lang filmre, illetve egy 20-as évekbeli Drakula-filmre már csináltunk hasonlót, de ezúttal egy magyar klasszikusról van szó, ami még unikálisabbá tette ezt a zenei kalandot.